L'altra cara d'Eivissa

S'illot Es Vedrà.

Durant una època de la meva vida vaig viure a Eivissa.
Necessitava fer un canvi d'aires i vaig veure l'ocasió quan on estava treballant tancaven per una llarga temporada. 
Hi havia estat al setembre, fent una escapada de cap de setmana per conèixer l'illa. Realment vaig quedar impressionada pel que em vaig trobar.
La majoria associa l'illa amb la festa i molts es perden l'oportunitat d'explorar una meravella que no només té discoteques i VIP's que hi passen les vacances.
Al desembre em van donar la notícia del tancament de l'empresa per reformes i vaig pensar que era el moment de fer el canvi.
Vaig fer la maleta i cap a Sant Antoni de Portmany!
Malhauradament, aquests dies el meu disc dur s'ha mort i he perdut les fotos que havia fet i tots els meus records.
He demanat al que va ser el meu company, en Vicent, que és un fotògraf increïble i es desviu per donar a conèixer la seva illa als demés, que em passés fotografies que tingués per demostrar que Eivissa és molt més que platja i festa.
Aquí teniu alguns raconets que van fer que m'enamorés d'aquest paradís i em van fer pendre la decisió de deixar-ho tot i empendre aquesta aventura.


Església de Sant Miquel


Conjunt castell i catedral Dalt Vila



Torre de Ses Portes a la platja de Ses Salines



Camí de sa vorera a Buscatell



La caseta Varadero



Cala Gració




Vinyes de Can Rich 





Olivera i ametllers camí de Benimussa, a prop de Sant Antoni





Racó d'en Xic a Platges de Comte



Cova ses Llagostes a Sant Antoni









Comentaris