Reptes d'art a casa

Durant aquets dies de confinament, ja en portem 52, he fet :activitats esportives a casa, cuinat receptes de xefs famosos, cursos on-line, video-trucades, mirat pel.lícules i series a Netflix, llegit, participat a concursos d'instagram (n'he guanyat un!) i el que més he gaudit fent han sigut els reptes d'art proposats per un museu desde una xarxa social, idea que em va entusiasmar desde el primer moment.
N'he fet 3 en total i tots han sigut obres mestres de Salvador Dalí, pintor figuerenc que admiro. Ho he fet per iniciativa pròpia, sense buscar res a canvi, simplement mostrar l'art en coses simples com els reptes del confinament.
El primer repte que vaig fer va ser "Gala nua d'esquenes".


Idea de la meva mare i ejecutora de la fotografia, tan sols un llençol blanc entrava en escena i imitar la postura va ser la part més difícil, i no va ser massa exacte el resultat. Val a dir que era la primera fotografia que ella feia amb un mòbil i s'en va sortir molt bé!

El segon repte va ser "Galarina", on un amic em va ajudar amb el photoshop a tapar el mugró degut a la censura se les xarxes socials i a posar-me un braçalet com el que Gala duia.





El museu Dalí ho va penjar al seu stories d'instagram i els hi va encantar la recreació, em van donar l'enhorabona i va ser una gran alegria.


I ja per acabar, avui he fet "Noia a la finestra" per un concurs d'instagram de Figueres.


He tingut ajuda d'un pintor figuerenc que m'ha indicat com fer la posada en escena i li estic molt agraïda per la paciència que ha tingut amb mi.

Si guanyo el concurs estàs convidat a una cerveseta quan obrin properament les terrasses!

M'he sentit com una musa daliniana per un moment! 

#artathomechallenge #dali #gala #annamariadali #desconfinament #quearteencasa

Comentaris