El Papeo





El papeo és un bar de tapes situat a la Pujada del Castell,4 de Figueres.

És d'estil informal, es pot seure a la barra, a taules altes amb tamborets o taules normals. És petit i amb molt ambient.

Ahir hi vam anar a sopar i vam tenir sort de trobar taula sense haver d'esperar! Hi ha un cambrer a sala i una cambrera a barra. Molt espavilats i van trigar molt poc en servir-nos.

Hi ha molta varietat de tapes per escollir, totes amb ingredients de qualitat.

Ens vam decidir per 4 d'elles:




Com que sóc "novata" en això del blog, ja havíem fet una mossegada al superxampinyó farcit quan vaig pensar que podría fer-li fotos al sopar, així que no s'aprecia bé la mida,però no n'havia vist mai cap de tan gran!
El farcit portava bacó i una salsa cremosa de formatge. El vaig trobar molt bo i gens empalagós.

Per beure vaig deixar-me aconsellar per un vi negre de DO Ribera del Duero i em van servir un Figuero 4, un vi jove del 2018, fresc, afruitat i ben equilibrat, 100% tempranillo. Em va agradar molt.






 La flor d'escarxofa amb ou ferrat, estava presentada dins una paella i ho vaig trobar molt encertat, ja que el varem trencar dins i el vam barrejar amb l'escarxofa trencada. Uns ous esparrecats molt i molt bons.




Les gyozes coreanes anaven acompanyades de salsa de soja i no sé quin farcit portaven, però eren molt suaus i gens picants.




I per poder-me acabar la copa de vi vam demanar un Payoyo, un formatge artesà barreja cabra-vaca, que prové de la Sierra de Grazalema, Càdiz. Boníssim!







Comentaris