Enjoy it Empuriabrava




Ens trobem en el nou local de moda d'Empuriabrava on la seva situació al passeig marítim és un dels seus millors alicients.

Quan entres al local reps una càlida benvinguda del cambrer que t'acompanya fins la taula i et dona una copa de cava d'aperitiu mentres esculls el que vols menjar.

La decoració de tot el local és impactant: recrea un jardí tropical ple de palmeres i vegetació que et fan sentir com si estiguessis a la selva.
El mobiliari és molt confortable. Em vaig asseure en un sofà  amb coixins molt tous a l'esquena.

Erem 4 persones i vam compartir unes tapes que ens va recomanar el cambrer que ens va atendre, en Sergi, que va estar molt atent en tot moment i ens va aconsellar unes tapes i un vi que em va encantar. Jo em solo deixar aconsellar pel criteri del cambrer, tan a l'hora de triar el vi com el menjar, sempre solo demanar l'opinió i aquesta vegada vaig encertar de ple en fer-ho ja que és un gran professional. Es nota desde el moment en què et saluda, en com t'aconsella i com et serveix.

Ens va portar: uns nachos a la brasa cruixents i boníssims; un tàrtar de salmó amb tomata i alvocat, molt fresc i lleuger; unes croquetes de bacallà, de gust molt naturals i artesanes; uns ous esparracats amb pernil  ibèric molt gustosos i un tataki de tonyina amb soja i wasabi amb una planxa calenta per coure'l al nostre gust, simplement perfecte!

De postre vam compartir un xuixo de crema a la brasa amb gelat de vainilla i xocolata i tatin de poma calenta...tot increïble!!!

Només puc dir que si vols passar una vetllada agradable amb la parella, amics o familia a Empuriabrava aquest lloc és l'ideal.
Tornarem per probar les pizzes de metre que avui oferiràn a la nova carta i també em vaig quedar amb les ganes de probar els seus cocktails a la terrassa espectacular que tenen.

Fins aviat!















Comentaris