Cami de ronda Garbet-cala petita

Aquest camí de ronda els vaig descobrir als 15 anys i desde llavors el faig sempre que vull desconnectar del meu dia a dia.

Aparco al parking de la platja de Garbet i em dirigeixo cap al final de tot a l'esquerra on hi ha unes roques i començo la ruta.
Aconsello dur calçat que es pugui mullar perquè en algun tram s'ha de passar per l'aigua.


És una ruta senzilla, apta per tothom. Camino durant uns 15' per les pedres fins arribar a una cala petita on hi trobo una sortida per embarcacions, una piscina i un porxo. Estic a la propietat de la familia Suqué - Mateu, propietaris del castell de Peralada. La seva finca passa pel camí de ronda, així que no poden prohibir el pas. Normalment m'estiraria aquí amb la tovallola amb un llibre i em faria un bany, però encara estem a la fase 1 de desconfinament de la COVID-19 i el bany i estirar-se està prohibit fins el dia 1 de juny.

Al final hi ha una zona, passades unes escales, on hi solen anar la gent a pescar.

Segueixo la ruta, fins ara desconeguda per mi, travesso un bosc de pins i al fons veig les vinyes que donen nom al famós vi, Finca Garbet.

El cel cada cop s'està posant més negre i la tramuntana bufa amb força, així que decideixo tornar perquè estic agafant fred. La propera vegada que torni espero poder fer un banyet.









































Comentaris