Un dia a Cadaqués


 

Cadaqués és un dels meus pobles preferits de la Costa Brava.

Té racons molt especials, és indret d'artistes bohemis, cafès amb encant i cales amagades.











Avui he descobert una cala a 5' caminant desde el poble, a mà dreta, travessant una propietat particular i de fàcil accés.

De tradició naturista, tot i que hi ha gent que porta tèxtil.

No hi ha serveis, es veu alguna construcció allunyada i les aigues són cristal.lines.

Poses la tovallola sobre les grans pedres i a dues passes ja et pots capbussar a les seves aigues fredes on hi han peixets, garotes, estrelles de mar...








Sempre m'acompanya el llibre " La burbuja terapeutica" del meu amic Josep Darnés, us el recomano si us agraden els llibres anti-autoajuda...







Hem dinat a la terrasa del restaurant de menjar saludable Mut, tot estava molt bo. Hem compartit un humus amb espècies, formatge Tete de Moine i un parell d'amanides fresques, la meva amb fruits secs i salsa de iogurt amb menta molt refrescant. La de llenties també era molt fresca.










El meu amic Narcís Bosch, farà una exposició anomenada "Cosmografia naturalista", a la Societat l'Amistat del 28 d'Agost al 13 de Setembre.




En un carreró hem trobat aquest bar anomenat Brown Sugar, regentat per un belga molt amable que ens ha explicat que fa 11 que va obrir i ofereix sucs naturals, esmorzars saludables, coctails i la millor música desde les 10 del matí a les 3 de la matinada.











Per acabar la jornada us recomano aquesta gelateria, on les dependentes són dues germanes d'origen africà, molt guapes totes dues i simpàtiques. Vaig alucinar amb la quantitat de gustos nous i diferents que tenen, com el gelat de lavanda, de tòfona, de sèsam...em vaig deixar aconsellar per la noia i vaig probar el de menta bio amb trossets de xocolata...el millor que he probat a la meva vida!




 I com a apunt diré que he fet una samarreta del club de fans que he creat i ahir la vaig estrenar. Ja tinc ganes d'anar als concerts a lluïr-la!







Comentaris