L'Atelier




Aquest restaurant era uns dels que tenia a la meva llista de desitjos desde feia temps. Abans de la COVID-19 ja teniem feta la reserva i la vam haver d'aplaçar fins ara el juliol.

La veritat és que hi anava amb els ulls tancats, sense saber ni què es menjava ni el que costava.

Conec el seu propietari, en Raül Guerrero, desde fa anys.
Havia treballat com a xef a l'hotel Peralada i posteriorment havia muntat el seu propi restaurant a Besalú on hi havia menjat en un parell d'ocasions i no m'havia defraudat la fòrmula de bona qualitat a bon preu.

El local l'ha anat decorant amb el seu toc personal i és molt acollidor. Es troba a l'entrada del poble de Llançà, al c/ Nicolàs Salmerón. Per la situació creia que seria un lloc poc freqüentat i m'equivocava, tenia tot ple, sort que teniem taula reservada.

El menú canvia cada dia, consta d'un aperitiu, un primer plat a escollir , un segon que sol ser un arrós i un postre. El preu és de 15'50 € amb la beguda inclosa i si demanes una ampolla de vi et descompta 2€ 
El mèrit que té és que no hi ha personal a sala, ell mateix s'ho fa tot. Cuina, serveix i explica cada plat amb el carinyo que li posa a tot el que fa.
Simplement és un crack i sempre amb un somriure i una humilitat propi de les bones persones. Aquí està el secret del seu èxit.

I què puc dir del menjar? Doncs tot és deliciós. Aqui us ensenyo el que vam dinar.

Carn picada amb espècies i ou poché


Crema de verdures i marisc


Arrós amb calamar i sépia, brutal!

Gelat amb cacahuet i mousse de mango amb coco.


Aquí amb el súper-crack!


El jardinet molt cuco


La selecció de vins. Vam deixarnos aconsellar i vam probar un blanc del celler Mas Oller, molt bo.

Amb la meva gran amiga Alexandra vam gaudir d'aquest fantàstic dinar.

Em vaig quedar amb ganes de probar el menú degustació que fa els divendres nit, així que hi vaig tornar...

Aqui teniu la fòrmula...4 plats, 2 postres per 21€, evidentment no falla i el restaurant estava a petar, xò respectant les mesures de seguretat sempre.

Pots escollir algun altre plat si el que ofereix no és del teu agrat.

A mi m'agrada gairebé tot i aquest sopar va ser una passada! 

Amanida de patata amb pop i pebre vermell amb salsa de musclos en escabetx

Mousse de brie amb sopa de tomata i cirera

Rap amb reducció de soja, mel i raïm

Pintada farcida amb foie i salsa de foie

Mousse de xocolata blanca, pa de pessic i reducció de llimona.

Gelat de xocolata amb sopa de mango i cacahuet garrapinyat

El sopar el vaig disfrutar amb dues bones ex-companyes de feina però per sobre de tot amigues per tota la vida.
I és que "EstamoSpaComernos" jajaja

Comentaris