MARTELO


 Feia setmanes que no anava a un restaurant i tenia unes ganes boges de fer-ho.

Aprofitant que anava a Roses he recordat una recomanació que em van fer sobre el restaurant Martelo, regentat per dos germans uruguaians molt atents i simpàtics.

L'espai és molt ample i lluminós, acollidor i amb un mobiliari de colors naturals, aiguamarina i verds que m'encanta.

Actualment es pot tenir un 30% d'ocupació a la sala i ells ho respecten perfectament, fent esperar els clients fins que una taula ha quedat lliure.

El menú de migdia consta de 5 primers, 5 segons i 5 postres amb una beguda al preu de 12,90€ si no demanes cap plat que porti suplement.



Tot em venia de gust i m'he deixat aconsellar pel propietari que m'ha preguntat entre quins plats dubtava i m'ha dut els que ell ha cregut adients i ha escollit bé.


De primer uns gnocchis amb xampinyons i bacó, molt suaus i ben lligats amb la salsa de bolets i els encenalls de parmesà pel damunt. No eren gens empalagosos com algunes altres vegades que n'havia menjat.



El segon era una entrama de vedella al punt, com a mi m'agrada, acompanyada d'un ou ferrat i unes patates fregides casolanes molt bones.


 


Aqui ja començava a notar-me plena però sempre deixo un forat pel postre i com sempre m'agrada provar coses noves he demanat un postre típic uruguaià, "chaja", una bomba calòrica que porta pa de pessic, dulce de leche, préssec, nata i merengue...a punt de rebentar he quedat!









Comentaris